Knižní útočiště elfího poutníka

Svět plný fantazie, příběhů a knih…

Knižní shrnutí – září 2011 5 října, 2011

Filed under: Knižní shrnutí — Ettelëa Dragons @ 7:40 pm
Tags: ,

Ahoj,

včerejší den jsem strávila sledováním videí „In My Mailbox“ ze zahraničí, kde čtenáři představují, jaké knihy si pořídili. U nás a na Slovensku to ale není myslím moc rozšířené, což je podle mě škoda, protože mě strašně baví sledovat to, jak člověk o knize mluví, jak ji představuje a to, že si můžu prohlédnout různé obálky knih a třeba mě i něco chytne. Je to super a tak mě napadlo, proč taky nenatočit podobné video? A tak jsem celé dnešní dopoledne strávila tím, že jsem natáčela video o tom, jaké knihy přibyly v mé knihovničce v září. Točila jsem to pořád dokola a dokola až vznikla poslední verze, kde jsou sice ještě některé věci, které bych ráda změnila, ale už jsem neměla sílu natáčet ještě další a tak se nyní můžete mrknout na tuhle poslední verzi mého videa – Knižní shrnutí – Září. Snažila jsem se vyslovovat zřetelně a hlasitě, aby mi bylo rozumět a taky jsem se snažila co nejvíce zakrýt svůj Ostravský přízvuk a nemluvit tak krátce. Nevím, jestli se mi to úplně povedlo, ale rozumět je mi myslím dobře, no, posuďte sami, pokud chcete, ale berte to prosím s rezervou, je to přece jen mé první video. Ocením komentáře, napište, co se vám na videu líbilo/nelíbilo, co bych měla pro příště udělat lépe, atd. 🙂

 

 

6 Responses to “Knižní shrnutí – září 2011”

  1. Vivienne Says:

    Moc pěkné video. Já bych se do ničeho takové asi nepustila…

  2. Syki Says:

    Skvělé video 🙂

  3. Skvělé. Uvažuju o tom už dlouho, ale jsem trémistka 😀 Ale In My Mailbox sleduju taky 🙂

  4. Le fille Ash Says:

    To je moc dobrý nápad, Ettël! 🙂 A myslím, že na první pokus je to velmi povedené! Jen… jedna věc. Pozor na takové ty „výplňovky mrtvých bodů“ čili to anglické ae… (heh, teď doufám, že mi rozumíš 😀 ) No, prostě… jako první pokus je to moc povedené! A příště už trému mít rozhodně nemusíš 😉

    • Jo, já vím, ale s tím se prakticky nic nedá dělat, leda to příště zkusím vystříhat, ale to se budu muset naučit s nějakým programem, co to umí 🙂 Občas člověku prostě chybí slova 🙂 Příště se s tím pokusím něco udělat, ale děkuju 🙂

  5. Rodaw Says:

    SUPER!
    S Pádem souhlasím, taky mě zklamal 😦
    Tu Ságu mám chuť si koupit!!ááá

    Jinak já mám taky ráda, když někdo takhle natáčí videa o knihách. Mně osobně to mamka zakázala, ale hrozně mě baví se na to koukat. Zlepšovat nemusíš nic- jsi moc milá a umíš dobře mluvit :-))


Přidejte svůj komentář...