Knižní útočiště elfího poutníka

Svět plný fantazie, příběhů a knih…

Knižní shrnutí #3 a #4 Leden 12, 2012

Filed under: Knižní shrnutí — Ettelëa Dragons @ 5:12 pm
Tags: ,

 

Konečně se mi podařilo natočit další video. Tentokrát uvidíte, co všechno jsem našla pod stromečkem. Seznam všech knih za prosinec i s názvy autorů najdete ZDE.

 

 

 

Možná jste ještě neviděli mé minulé video – knihy za listopad a první polovinu prosince. To jsem nedávala sem, jen na YouTube. Takže, pokud jste ho ještě neviděli, pokračujte do „celého článku“…

 

 

7 Responses to “Knižní shrnutí #3 a #4”

  1. Lili.en Says:

    Hezké video (vlastně videa – koukla jsem ještě na tvoje další :D) :).. Jsem zvědavá, jak se ti bude líbit Výjimečná, je to opravdu úžasná kniha! :)..

  2. Vivienne Says:

    páni to je halda knih, to bych četla velice dlouho 🙂

  3. Rodaw Says:

    Super!! Jsi moc symaptická a knížky jsou bezva!! Máš úžasný web! 🙂

  4. Myanmar Says:

    Super video, seš fakt moc sympatická holka 🙂 Hned jsem si zapsala pár knižních tipů, i když už teď jich mám tolik, že bych mohla do konce roku jen číst a nic jinýho nedělat 😀
    Obdivuji tvou odvahu k natáčení, já bych si asi netroufla 🙂


Přidejte svůj komentář...

