Knižní útočiště elfího poutníka

Svět plný fantazie, příběhů a knih…

Vánoční foto výzva #4 Leden 7, 2012

Filed under: Vánoční foto-knižní výzva — Ettelëa Dragons @ 1:09 am
Tags: , ,

Poslední příspěvek do foto výzvy, kterou uspořádala Nikki Finn. Povedlo se mi nafotit většinu fotek, ale několik jsem kvůli počasí vytvořit nemohla nebo nedokázala v těch podmínkách, které jsou v okolí mého bydliště.

 

Dnešní témata fotek:

  1. Za oknem
  2. Zimní oblečení (nesplňuje podmínky výzvy, takže jen jako takový bonus)
  3. Něco krásného
  4. Něco kouzelného
  5. Něco co sem nepatří

 

Za oknem

 

Zimní oblečení

Tahle fotka nesplňuje podmínky výzvy, protože nebyla nafocena v zadaném období, ale já jsem na ni náhodou narazila a prostě ji tady musím dát. Tato fotka vznikla minulý rok, vlastně téměř přesně před rokem, kdy jsme byli se třídou (1. ročník) na lyžáku. No a takhle vypadal náš pokoj večer, po jednom z bojů na kopci. A to vám neukazuju ani zdaleka to nejhorší 😀 Tak to jen tak mimo…

Něco krásného

Náš krásně nazdobený stůl v kuchyni.

Něco kouzelného

Vždycky mi připadal naprosto kouzelný Vánoční stromeček a přetrvalo to dodnes. Toto je umělý stromeček mojí babičky, ten náš se díky své velikosti v malém pokoji špatně fotí…

Něco co sem nepatří

A nepatří to sem z několika důvodů. Tak samozřejmě, rytíř na koni nemá nic společného se zimou či Vánoci a za druhé, nebylo to vyfoceno v zadaném termínu, takže to sem prakticky nepatří 🙂

Teď koukám, že už je po půlnoci, ani jsem si nevšimla, že je už tolik hodin. Takže teď už je vlastně 7.1., doufám, že toto pozdější zveřejnění o pár minut nevadí 🙂

 

2 Responses to “Vánoční foto výzva #4”

  1. Nikki Finn Says:

    já taky nezvládla všechno… :))) bez sněhu a mrazu se to ani nedalo .. kde by to chtěl člověk nafotit??? 😀 čtyři jsem nedokončila 🙂 neva … 😀

  2. S. Says:

    ach, já když si vzpomenu, jak to vypadalo u nás na lyžáku…


Přidejte svůj komentář...

