Knižní útočiště elfího poutníka

Svět plný fantazie, příběhů a knih…

Vánoční foto výzva #3 Leden 2, 2012

Filed under: Vánoční foto-knižní výzva — Ettelëa Dragons @ 1:13 pm
Tags: , ,

Je tady další várka fotek, která tady měla být už dávno, ale nějak jsem si mezi povalováním a papáním cukroví nenašla čas, takže až dnes. 🙂

Dnes se můžete kouknout na tyto fotky:

  1. Kniha, kterou čtu
  2. Andělíček
  3. Nápoj
  4. Sněhulák
  5. Nejkrásnější dárky
  6. Něco typicky novoročního

 

 

1.  První čarodějovo pravidlo (Meč pravdy 1 neboli Legend of the seeker)

2. Mamčin oblíbený andílek.

3. Není nic lepšího než horký čaj v milovaném hrnečku. Tenhle je naprosto úžasný a dostala jsem ho k Vánocům.

4. Vypadá to, že letos se na nás sníh totálně vykašlal, možná že ne totálně, ale do šestého asi nenasněží, takže tady je taková drobná napodobenina toho skutečného sněhuláka, která nám doma alespoň trochu dodává zimní atmosféru 🙂

5. Nejsou to sice všechny dárky, které jsem dostala, všechny jsou nádherné a mám z nich velkou radost, ale stejně by se mi tam všechny nevešly, takže toto je spíše takový náhodný výběr toho, co jsem letos dostala…

6. A zakončíme to něčím vtipným. Když jsem přemýšlela, co bych nafotila na téma „Něco typicky Novoročního“ hned mě napadl ohňostroj. Potom mě taky napadlo vyfotit sanitku (to je ale škaredý humor), nakonec se ani jedno z toho nekoná, protože jsem si zapomněla vzít ven foťák – nešťastná skleróza. Takže tady je fotka půořízená na Silvestra, ne vlastně už na Nový rok, protože je to foceno někdy okolo jedné v noci. Na fotce tak můžete vidět něco, co je u nás doma typické na Silvestra a Nový rok a to stůl plný jídla, tady už poněkud prázdnější, protože se do něj pustil nejen můj taťka (ta ruka), ale my všichni 🙂

No a už mi zbývá jen několik málo fotek, ale vypadá to, že ty nebudu moct uskutečnit díky počasí.

 

4 Responses to “Vánoční foto výzva #3”

  1. Nikki Finn Says:

    Sněhuláček je rozkošný ♥

  2. S. Says:

    ta šestka mě vážně pobavila, u nás je to stejně:D
    a tu spoustu knížek taky moc závidím, já letos dostala jen čtyři:DD


Přidejte svůj komentář...

