Knižní útočiště elfího poutníka

Svět plný fantazie, příběhů a knih…

Vánoční foto výzva #2 Prosinec 26, 2011

Filed under: Vánoční foto-knižní výzva — Ettelëa Dragons @ 1:45 pm
Tags: , ,

A je tady můj další příspěvek do výzvy, kterou pořádá Nikki Finn.

Tentokrát na téma:

  1. Adventní večer
  2. Vánoční stromeček
  3. Vánoční film/pohádka
  4. Svíčky
  5. Sníh

 

1. K Adventu neodlučitelně patří pečení cukroví. Tady zrovna vyrábím linecké.

 

2. Tady jsou hned dvě fotky, protože by byla škoda, aby se tady neobjevily oba dva stromečky. Ten první je náš třídní stromeček ve třídě, pod který si dáváme dárky. Ano, jsem na střední, ale dárky si mezi sebou dáváme pořád… Že jsme divní? Jsme Waldorf, to je u nás  úplně normální 🙂 Ten druhý je náš stromeček doma. není tak velký, ale my máme poměrně malý pokoj, takže na nás je velký. Špatně se díky tomu fotí, nemůžete si stoupnout dost daleko, aby jste ho zabrali úplně celý 🙂

 

3. Měla jsem sice vybrat Poleku nebo Pyšnou princeznu či jinou typickou pohádku či film. Přesto jsem vybrala to, co jsem vybrala (když jsem si zrovna na tohle téma vzpomněla). Uhádnete, z jakého filmu fotka je?

4. My doma milujeme svíčky, pořád u nás nějaké hoří. Nejvíce jich má mamka v kuchyni na okně. Tohle je jen malá přehlídka…

 

5. První sníh. Tuším, že tohle bylo 22. prosince. Na Štědrý den to pak zase všechno bohužel roztálo, ale alespoň jsme se za ty dva dny pěkně vánočně naladili 🙂

Tak, to by bylo pro dnešek zase všechno. Další budou určitě zítra, protože mě to strašně baví fotit. Tahle výzva je skvělá! Škoda jen, že zatím některé fotky nemůžu pořídit, ale pořád je ještě čas a mezitím můžu nafotit všechny ostatní 🙂

 

5 Responses to “Vánoční foto výzva #2”

  1. Nikki Finn Says:

    Krásné :))) ten sníh, to bude výzva 😀 ještě ho nemám vyfocený :)) jakože mám, ale ne z období kdy běžela výzva 😀 no, uvidíme 😀

  2. Nicole Says:

    Ahoj prosím, chtěla jsem se zeptat. Ty RC výtisky se vracejí zpět, nebo si je necháváš ? A platí se poštovné ?
    Jinak moc pěkný článek a pěkn fotky, přeju sice se spožděním ,,krásné vánoce a šťastný nový rok „

  3. Pekařův císař – Císařův pekář?? Nebo nějak tak 😀 😀

  4. Lúthien Says:

    Máte hrozně velký stromek, my máme jen umělé košťátko 😀 A sníh jsme neměli vůbec. Císařova pekaře jsem poznala (ale to mi nemusíš věřit 😀 ).


Přidejte svůj komentář...

