Knižní útočiště elfího poutníka

Svět plný fantazie, příběhů a knih…

Vánoční řetězovka #4 Prosinec 24, 2011

Filed under: Vánoční řetězovka — Ettelëa Dragons @ 4:00 pm
Tags: ,

Poslední část Vánoční řetězovky, kterou má na svědomí Sue.

 

 

16. Dáváš a dostáváš na Vánoce dárečky?

Ano, u nás se to bere jako samozřejmost, ale jinde to tak být nemusí. Jsem ráda, že u nás se dávají, i když to není to nejdůležitější na Vánocích…

 

17. Kupuješ dárečky v předstihu nebo těsně před Vánocemi?

Jak kdy, rozhodně nikdy nekupuji dárečky během roku, vždy začínám až o adventu. Některé dárečky kupují dřív, jiné později, ale pamatuju rok, kdy jsem ještě 23.12. neměla jediný dárek 🙂 Tento rok jsem nicméně všechny koupila tak akorát.

 

18. Jak vypadá váš Vánoční stromeček? Máte ho sladěný do určité barvy či je to takový mix?

Tak náš stromeček je vždycky mix. Myslím, že jsme ho nikdy neměli jednobarevný. Snad jeden rok se nám ho podařilo (díky lametám a řetězům) sladit do modro-stříbrné, ale baňky jsou vždycky různobarevné. Máme malý pokoj a vždycky si koupíme obrovský (vzhledem k našemu pokojíku) stromek, takže zabírá víc jak polovinu prostoru. Máme vždycky živý. Letos ho chtěl taťka sladit do zelené a stříbrné barvy, ale stejně se mu to nepovedlo, takže na něm najdete stříbrné, modré a červené lamety, stříbrné, modré a zelené řetězy a červené, zelené a jiné baňky. A světýlka jsou různobarevná – modrá, zelená, červená a žlutá.

 

19. Jaký dáreček nesmí pod stromečkem nikdy chybět? (Kniha se nepočítá.)

Tak řekla bych kniha, ale když se nepočítá 🙂 tak asi nějaká drobnost, která potěší, protože je darovaná s láskou…

 

20. Jaký nejvtipnější dáreček jste dostali?

Tak to si pamatuju úplně přesně. Sice nevím, kolik mi bylo, možná 11, 12 let, když jsem u babičky na Vánoce dostala takovou dřevěnou hračku. Byl to barevný šneček, který měl místo ulity různobarevná a různě velká kolečka, která se dávala různě skládat na sebe. To jsem absolutně nechápala a snad jsem se i trochu urazila, připadala jsem si na takové věci poněkud stará, ale s odstupem času to vidím jinak – potěší i takový dárek 🙂

 

Přidejte svůj komentář...

