Knižní útočiště elfího poutníka

Svět plný fantazie, příběhů a knih…

Vánoční řetězovka – část třetí Prosinec 11, 2011

Filed under: Vánoční řetězovka — Ettelëa Dragons @ 11:14 am
Tags: ,

 

11. Jaká je tvoje nejoblíbenější vánoční kniha?

Když jsem byla menší, tak jsem měla jednu takovou knížku o andílkovi. Detaily už si nepamatuji, jen vím, že ten andílek byl hrozný smolař… Kniha byla psaná formou krátkých příběhů, těch příběhů bylo 24, takže to byla adventní knížka – na každý den, jeden příběh. Četla jsem si ji každý rok.

 

12. Jaké je tvé nejoblíbenější vánoční jídlo?

Celá Štědrovečerní večeře. Jako by ta hrachová polévka chutnala o Vánocích ještě líp. Miluju taky smaženou rybu a bramborový salát.

 

13. Co pro tebe znamenají Vánoce?

Odpočinek, klid, pohodu. To, že jsem s rodinou. Vánoční stromeček a pohádky v televizi. Mnoho příjemných věcí…

 

14. Dostala jsi někdy dárek, který se ti nelíbil?

Když jsem byla menš, tak mě určitě nijak nepotěšilo oblečení (i když, to mě netěší ani teď). Nicméně, naše rodina je toho názoru, že oblečení pod stromeček nepatří, to se kupuje přes rok (pokud to tedy není vyložené přání někoho). Jinak tak o ničem nevím.

 

14. Co si představuješ pod pojmem „duch Vánoc“

To kouzlo, které Vánoce mají. To, když jdeš po ulici a když uvidíš vánoční výzdobu, zašimrá tě v břichu, i když už nejsi dítě. Tu radost, kterou cítíš, když ozdobíš stromeček, když obejmeš své nejbližší, když někoho potěšíš pěkným dárkem. Ducha Vánoc cítím teď všude… je o lásce, porozumění, radosti a víře.

 

A nakonec ještě jedno krásné vánoční video. Včera jsem se totiž dívala na Polární expres, je to nádherná pohádka a má přesně toho ducha Vánoc a je o víře. Neubránila jsem se a nakonci jsem prostě brečela, protože jsem na tyhle věci hodně vnímavá (narozdíl třeba od mého bráchy). Opravdu moc krásná pohádka.

 

 

One Response to “Vánoční řetězovka – část třetí”

  1. Nikki Finn Says:

    Polární expres je nej vánoční pohádka vůbec :))) Nádhera !!!


Přidejte svůj komentář...

