Knižní útočiště elfího poutníka

Svět plný fantazie, příběhů a knih…

Čtení na zasněžené večery #2 Prosinec 4, 2011

Filed under: Čtení na zasněžené večery — Ettelëa Dragons @ 8:01 pm
Tags: ,

Druhý adventní týden je tady a tady je taky daklší příspěvek do Čtení na zasněžené večery, což je projekt VeEee a Sue.

4. prosince: Dočítám Percyho – dobrá kniha, hodně vtipná. Zvláštní je, jak autor do moderního světa zasadil řecké báje…

 

***

Koupila jsem si svělou knihu k svátku – Malý, velký od Johna Crowleyho.


5. prosince: Dneska jsem moc nečetla a není nic, co bych chtěla zapsat…


6. prosince: Pouštím se do knihy Tessia – Zrození čarodějky od Trudi Canavan.


7. prosince: Zrození čarodějky vypadá zajímavě, jen ten začátek mě dostal. Hned první stránky popisovaly docela brutální operaci – amputaci prstu. Pěkně podrobně vylíčeno… 🙂


8. prosince: Tessia mě začíná bavit čím dál víc. Canavan prostě umí psát, je to skvělá kniha!


9. prosince: Dnes jsem byla dokupovat ještě nějaké dárky, na čtení nezbyl moc čas.


10. prosince: Chtěla bych být na Tessině místě a učit se magii, tak jako ona.

 

***

Začala jsem číst taky knihu Parsifal, má jen 80 stránek a je to četba do školy. Přesto mě neskutečně baví. Tak schválně, víte, kdo byl Parsifal a proč se mi tedy kniha tak moc líbí?

 

Přidejte svůj komentář...

