Knižní útočiště elfího poutníka

Svět plný fantazie, příběhů a knih…

Teaser Tuesday #08 Listopad 22, 2011

Filed under: Teaser Tuesday — Ettelëa Dragons @ 8:30 pm
Tags: ,

Meme z dílny Should Be Reading.

  • Otevři knihu, kterou právě čteš na libovolné stránce.
  • Napiš 2 „teaserové“ věty z té stránky.
  • Nezahrnuj do toho spoilery!!!
  • Přidej název knihy a jméno autora.

 

 

 

Štěstí ve stínech

Lynn Flewelling

 

V životě už viděl hodně koní, ale těmhle se žádný nevyrovnal.

***

Aleka však okamžitě upoutal lesklý černý hřebec s bílou hřívou a ocasem.

 

Pěkné věty týkající se koní. Miluju koně a tak mě zvlášť zaujla ta druhá věta, protože černý kůň s bílou hřívou u nás neexistuje, ale když jsem byla menší, tak jsem měla takovou plastovou postavičku koně a byl právě černý se sněhobílou hřívou a ocasem. A od té doby jsem si takového koně vždycky přála. Musí být nádherný!

 

One Response to “Teaser Tuesday #08”

  1. Verush Says:

    Opravdu pěkné věty. Zajímalo by mě, jak by takový černý kůň s bílou hřívou vypadal doopravdy. 🙂


Přidejte svůj komentář...

