Knižní útočiště elfího poutníka

Svět plný fantazie, příběhů a knih…

Knižní shrnutí #2 (říjen) Listopad 5, 2011

Filed under: Knižní shrnutí — Ettelëa Dragons @ 8:23 pm
Tags: ,

Ahoj, ahoj…

Po několikadenním snažení se mi konečně podařilo toto video nahrát na YouTube, takže se na něj můžete podívat. Najdete na něm všechny knihy, které jsem získala za říjen, kompletní seznam najdete zde: Měsíční chvástačka – říjen. Tohle video jsem nahrávala cca 2 hodiny pořád dokola a dokola, dokud jsem nebyla téměř spokojená (téměř, protože s některými věcmi ještě nejsem úplně spokojená, nicméně jsem už neměla sílu mluvit). S programy na úpravu videí to moc neumím, takže někde v průběhu narazíte na okamžik, kdy je video nepěkně sestřižené… za to se omlouvám, prostě jsem měla úplný výpadek a najednou jsem nevěděla, co říct a natáčet znovu se mi to už opravdu nechtělo 🙂 Mluvit na kameru není opravdu nic moc lehkého, jak se mi zprvu zdálo a dívat se pak na sebe bez toho, abych video okamžitě nesmazala je ještě těžší, ale je to legrace a já mám videa tohoto typu opravdu ráda. A tak pro vás mám VÝZVU! Natočte taky své knižní shrnutí, představte své knihy, jak to uděláte je jen na vás. Pokud nechcete, nemusí na videu být vidět váš obličej, důležité je představení samotné knihy, ukázka její obálky a pár slov o ní či o autorovi… Připojte svá videa k měsíčnímu meme Měsíční chvástačka… Nemusíte mít zrovna tu nejdražší kameru, stačí kvalitnější foťák, jako mám já…

A teď už k mému videu:



 

8 Responses to “Knižní shrnutí #2 (říjen)”

  1. Super 😉 Miluju zahraniční In My Mailbox a na tvoje videa se moc těším 😀 Už od konce října jsem na toto čekala :DDD Abych pravdu řekla žárlím na takovou spoustu knih :DDDD Mnooo….když jsem se nudila tak jsem natočila svoje videjko za září (jop je asi měsíc starý) a teď chci udělat i můj chabý říjen, ale nějak nemá odvahu to na ten intrnet dát :DDD promyslím si to a dám kdyžtak vědět :DDD

  2. Lady McFly Says:

    „Protože je tam Damon“ .. z toho jsem nemohla :D. Jsem taky velký fanoušek seriálového TVD /a samozřejmě Damona/ proto tě naprosto chápu.
    Na začátek bych chtěla říct, že máš moc milý „kukuč“ :). Knížek je to pěkná nálož. Některé z nich mám, jiné už mají místo u mě v knihovničce a jen čekají, až si je koupím. I já jsem viděla pár těchto zahraničních videí, ovšem v angličtině tomu rozumím každé druhé slovo, tak to pro mě není až tak velký zážitek :D.
    Nápad s videi je boží, ovšem já se asi nepřidám (pochop, soukromí), ale moc držím palce, ať se ti přidá co nejvíc lidí a už teď se těším na jejich a tvé další videa :).

  3. Zasněná* Says:

    Fajn video. 🙂 Asi polovina knížek, o kterých jsi mluvila, je zapsaných na mém, téměř nekonečném, seznamu knih, které si chci přečíst. Jen ten čas mi chybí… 😀
    Četla jsem Luxus a docela se mi líbil. Okamžitě jsem si zamilovala dvě hlavní hrdinky – Lizzie a Di. Asi měsíc už mám doma Intriky a i když jsou děsně napínavé, chybí mi čas.
    Docela mě pobavilo to s tím Damonem. Naprosto tě chápu. 😀

  4. Jane Says:

    Nejdřív mě k tomu dovedla Willinda z blogu my Books – My loves, tak jsem také udělala na koupené knihy video 🙂 jinak moc pěkná zbírka za měsíc 🙂

  5. Rodaw Says:

    Nejvíc mě zajímal názor na hunger games. Řekla jsi to moc hezky. I pro mě je to kniha, která se mi dostala do srdce. Jinak vůbec to není špatný nápad s tím, natočit video aby ti nebylo vidět do obličeje. Mamka mi to totiž jinak nedovolí….
    Ale mě by to moc bavilo, takže to asi vyzkouším :-))


Přidejte svůj komentář...

