Knižní útočiště elfího poutníka

Svět plný fantazie, příběhů a knih…

Měsíční chvástačka: říjen 2011 Listopad 1, 2011

Filed under: Měsíční chvástačka — Ettelëa Dragons @ 10:55 pm
Tags: ,

Uf, říjen je za námi (taky máte pocit, že to nějak moc rychle letí? :)) a tak je tady zase Měsíční chvástačka, což je meme pořádané Judit. 

Úkolem je představit knihy, které vám za daný měsíc přibyly v knihovničce a může jít o knihy co jste:

  • koupili
  • dostali jako dárek
  • vyhráli
  • dostali ke zrecenzování

Pro mě osobně byl říjen úplně „knižním“ měsícem, protože se mi nasbírala docela slušná hromádka knížek. Tady jsou:

 

Koupila jsem si

Kupovat knihy v této době je docela náročné, takže i tři knihy pro mě jsou úspěch a jsem za ně opravdu ráda, protože všechny tyhle knihy si chci hodně přečíst a vypadají skvěle. Sapphique má navíc nádhernou obálku a na obálce Luxusu jsou zase nádherné šaty!

Vzpoura (Smečka #2) by Andrea Cremer

Sapphique (Inkarceron #2) by Catherine Fisher

Luxus (Luxus #1) byAnna Godbersen

Dostala jsem

Demonata původně patřila mému mladšímu bráchovi, ale tomu se moc nelíbila a tak skončila u mě 🙂

Demonata (Demonata #1) by Darren Shan

Vyhrála jsem


Tuhle skvělou knihu jsem vyhrála ke zrecenzování od nakladatelství CooBoo, které má teď na Facebooku takové skvělé akce – různé soutěže a jedna z těch soutěží je i pro blogery. Děkuji nakladatelství za tuto skvělou soutěž!

Ukolébavka by Sarah Dessen

Ke zrecenzování

Lovkyně snů – Procitnutí (Lovkyně snů #1) by lisa McMann

Stefanovy deníky – Chuť krve (Stefanovy deníky #2) by L. J. Smith

Temné vize – Odhalení (Temné vize #1) by L. J. Smith

Erebos – Hra, která zabijí by Ursula Poznanski

Hunger games – Síla vzdoru (Hunger games #3) by Suzanne Collins

Sonea – Vyslancova mise (Trilogie zrádkyň #1) by Trudi Canavan

Chtěla bych moc poděkovat skvělému nakladatelství Fragment, které vydává opravdu skvělé knihy. Také dalšímu skvělému nakladatelství Zoner Press, za poskytnutí těchto recenzních výtisků. Děkuji 🙂

A ještě hromadné foto nakonec 🙂

 

7 Responses to “Měsíční chvástačka: říjen 2011”

  1. Lady McFly Says:

    Krása! 🙂 Určitě ses při psaní a focení musela rozplývat 😀
    Co jsem z výběru četla, je HG, Erebos a Lovkyně snů .. a po zbytku marně toužím! 🙂

  2. Vidím že jsi taky tenhle měsíc dostala/koupila pěknou várku 😀 a něco máme společné, Lovkyni snů, Luxus a Sapphique 🙂

  3. Vivienne Says:

    těch ale je..
    Jo a jak jsi se vlastně dostala k tomu, že ti nakladatelství posílají knížky na recenze??

    • Tak je to o domluvě s daným nakladatelstvím… pro blogery poskytují výtisky jen některá, ostatní poskytují výtisky spíše recenzentům, kteří píšou pro nějaké servery (fantasyplanet.cz, fantasya.cz,…). Je to o zodpovědnosti a práci… oni ti pošlou výtisk a ty do určitého období (např. měsíc) knihu přečteš a napíšeš recenzi…

  4. […] Najdete na něm všechny knihy, které jsem získala za říjen, kompletní seznam najdete zde: Měsíční chvástačka – říjen. Tohle video jsem nahrávala cca 2 hodiny pořád dokola a dokola, dokud jsem nebyla téměř […]

  5. Dem Says:

    Jak já závidím tu kupu knih. To je ráj 😀 I když by mi asi trvalo, než bych to všechno přelouskala, než já se k něčemu dostanu…
    Každopádně ten Sapphique vypadá dost lákavě.

  6. Rodaw Says:

    Já miluju Hunger games. Ty recenzní výtisky ti trošku závidím, taky bych se k nim chtěla dopracovat, ale to bude trvat ještě dlouho,.. hodně dlouho :))


Přidejte svůj komentář...

