Knižní útočiště elfího poutníka

Svět plný fantazie, příběhů a knih…

Posuď knihu podle obalu #05 Říjen 9, 2011

Filed under: Posuď knihu podle obalu — Ettelëa Dragons @ 7:09 pm
Tags: ,

Nedělní meme z dílny Syki. Úkolem je vybrat si obálku knihy, napsat k ní anotaci a poté ji libovolně zhodnotit.

 

Hunger games – Síla vzdoru by Suzanne Collins

Vydalo nakladatelství Fragment, 2011

***

Anotace: Jmenuji se Katniss Everdeenová. Proč nejsem mrtvá? Měla bych být. Katniss Everdeenová, dívka v plamenech, přežila, ale její domov byl zničen. Hurikán unikl. Katnissina rodina je v bezpečí. Peetu zajal Kapitol. Třináctý kraj skutečně existuje. Vypuklo povstání. Katniss záměrně zachránili z arény krutých a krvavých čtvrtoher a bez jejího vědomí ji už před dlouhou dobou zapojili do revoluce. Třináctý kraj vystupuje ze stínů a plánuje svrhnout Kapitol. Zdá se, že všichni o pečlivě připraveném plánu vědí – s výjimkou Katniss. Úspěch povstání závisí na její ochotě stát se pěšákem, přijmout odpovědnost za nespočetné životy a změnit budoucnost Panemu. Kvůli tomu musí odsunout stranou svoji zlost i nedůvěru. Musí se stát symbolem revoluce – reprodrozdem – bez ohledu na to, že cena může být hodně vysoká.

 

Můj názor na obálku: Obálky série Hunger games se mi líbí, i když jsou takové strohé, ale myslím si, že právě díky tomu se hodí k ději knihy. Obálka posledního dílu – Síla vzdoru je podle mě nejhezčí, líbí se mi kombinace modré a bílé barvy. Je taková uklidňující, narozdíl od předchozího dílu, kde měla obálka agresivní červenou barvu, či prvního, s ponurou černou. Modrá obálka, jako by značila mír a klid, naději a dobrý konec.  Snad jen trochu víc bije do očí jasně červený nápis „Síla vzdoru“, tady bych možná volila trochu jinou barvu, aby více ladila, ale celkově na mě obálka působí dobře.

 

One Response to “Posuď knihu podle obalu #05”

  1. Many Says:

    Wardolf:Moc ti děkuju za komentář,rozhodně jsem se tam chtěla podívat,ale nebyla jsme si jistá jestl tam jít.Máme nějaké známé co pracují ve školství a ty mě od toho Trochu odrazovali,že je to krok zpátky.Protože mi jako normální jsme napřed:)Právě to se mi na tom líbí že je to jiné.a tak mě můžeš na den otevřencý dveří čekat,pokud teda studuješ w,lyceum v Praze:)Je pravda,že je tam jenom čtyři kmenové třídy?Jako malá jsem měla chodit do mateřské wardolfské školky,takže myslím že to bude něco pro mě.Vyhovuje mi ten styl výuky takové to rozvýjení,protože nevím co by mně nějak bavilo.Nosí se tam unofrmy?Nevím proč ale zrovna sem bych to řekla:)Má škoal nějaké zajímavosti krom teda jiné výuky a absence učebnic:)Ještě nevíš kde by se dal sehnat obrázek budovy,ráda bych věděla jak to vypadá:)Moc děkuju za odpověd dyžtak jse ještě na něco zeptám
    Dělám do školy referát o střední kam chci jít a nebo která se nám líbí.Tak se snažím najít co nejvíc informací:)A aby byli pravdivé


Přidejte svůj komentář...

