Knižní útočiště elfího poutníka

Svět plný fantazie, příběhů a knih…

Měsíční chvástačka – září 2011 Září 30, 2011

Filed under: Měsíční chvástačka,Uncategorized — Ettelëa Dragons @ 10:21 pm
Tags:

Září se chýlí ke svému konci a tak tady je další chvástačka, neboli shrnutí, jaké knihy jsem si pořídila, vyhrála, dostala, atd. Toto měsíční meme pořádá Judit. A jde o to, každý měsíc předvést knihy, které jste si:

  • koupili
  • dostali jako dárek
  • vyhráli
  • dostali ke zrecenzování

 

 

 

Koupila jsem si:

My chudí studenti 🙂 V září jsem si mohla koupit jen Pád. Nakonec se mi poštěstilo objednat si druhou knihu a to Pretty Little Liars (Roztomilé malé lhářky), ale ta ještě nedorazila, cestuje až z Velké Británie 🙂

   

 

 

 

 

 

 

 

 

Andělé #1 – Pád by Lauren Kate

Pretty Little Liars #1 – Pretty Little Liars by Sara Shepard 

 

Vyrála jsem:

Není možné! Tento měsíc jsem dokonce vyhrála! A to hned dvě knihy. Šlo o Letní soutěž u Abyss, moc děkuji, tyto knihy jsem si chtěla už dlouho přečíst! Knihy sice ještě nedorazily, ale už brzy by měly.

 

 

 

 

 

 

 

 

Leviatan #1 – Leviatan by Scott Westerfeld

Kronika prokletých zaklínačů #1 – Nádherné bytosti by Garciová Kami, Stohlová Margaret

 

Jako dárek

Tento měsíc nic…

 

Knihy ke zrecenzování

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sága prokletých #1 – Morová rána by Margit Sademová

Temný gryf by Katie J. Taylor

Když uvěříš #1 by Jessica Inclán

Máš proč věřit #2 by Jessica Inclán

Mé velké díky patří nakladatelstvím Fragment, Metafora a Zoner Press za poskytnuté RC výtisky.

 

A nakonec hromadné foto

Chybí zde tedy knihy – Pretty Little Liars, Leviatan a Nádherné bytosti.

   

 

4 Responses to “Měsíční chvástačka – září 2011”

  1. Ahoj zas po dlouhé době 🙂
    Páni, jak jsi dokázala, že ti nakladatelství posílají knihy na recenze? Zeptala si se? Opravdu by mě to moc zajímalo, taky se chystám na blog nějaké šoupnout :P… Teď ke knihám:
    Pád jsem si taky v září koupila, a už stihla i přečíst, právě teď píšu recenzi 🙂
    Nádherné Bytosti i Leviathan jsem četla a můžu říct jenom: Těš se na ně 🙂
    A co se týče Když Uvěříš a Máš Proč Věřit, tak na ty se taky chystám 🙂

    A kdybys měla čas, nebo kreativní náladu, mohla by ses mrknout i ke mně na soutěž o knížky 😀

    Zatím, jmenovkyně 😛

  2. Kelsí Says:

    Tu výhru u Abyss ti závidím:)
    Roztomilé malé lhářky ty mám taky, ale ještě nepřečtené a Pád si koupím na Vánoce:)

  3. Kelsí Says:

    Roztomilé malé lhářky mám ale česky:)

  4. Lady McFly Says:

    Přidávám se k dalším závistivým čtenářům 😀 …
    Přesně tuhle kombinaci – Leviatan a Krásné bytosti – jsem měla u Abyss vyhrát JÁ! 😀 Pff, tak tedy alespoň přeju hezké počtení :).
    A další položka, kterou nemálo závidím je PLL. Já ho chci!

    PS: Vážně přemýšlím o tom, že bych přestala číst měsíční chvástačky! 😀


Přidejte svůj komentář...

