Knižní útočiště elfího poutníka

Svět plný fantazie, příběhů a knih…

Několik novinek… Září 25, 2011

Filed under: Co se jinam nevešlo... — Ettelëa Dragons @ 12:37 pm
Tags:

Možná si někteří z vás všimnou, že v menu přibyla nová rubrika s názvem „Fantasy (YA fantasy)“. Řekla jsem si totiž, že je třeba blog nějak obohatit, že je takový trochu strohý, pořád jen recnze nebo různá meme a tak jsem tedy vytvořila tuhle rubriku. Protože se o fantasy literaturu docela zajímám, rozhodla jsem se proto, že bych mohla sem tam napsat nějaký ten článek, který se fantasy bude týkat. Některým z vás by to třeba mohlo pomoci při výběru knih, možná poznáte nové spisovatele a jejich díla… Vytvořila jsem 3 takové „podrubriky“ – Spisovatelé a jejich díla – to je celkem jasné, tady bych se ráda zabývala známými i méně známými spisovateli a tím, co napsali. Budu se zabývat jak klasičtější fantasy, tak tou moernější pro dospívající. Další podrubrikou je – Filmové adaptace –  spousta fantasy knih byla zfilmována a mnohdy zajímavě, proč se na to nepodívat trochu podrobněji? A poslední – Drobná fantasypozastavení – tohle myslím bude zajímavá rubrika, zde totiž budu psát své názory na fantasy, na cokoli, co se fantasy týká…

 

Tak a další novinkou je, že mě nyní najdete na goodreads.com, pod jménem Ettelëa Dragons, takže budu ráda, když si mě tam najdete a přidáte 🙂

 

Dnes jsem se odhodlala a konečně jsem si objednala knihu v angličtině, po čemž už dlouho toužím. Tímto bych chtěla poděkovat Syki, díky níž jsem našla nternetové knihkupectví, které mi vyhovuje. Objednala jsem si knihu Pretty Little Liars (Roztomilé malé lhářky) z knihkupectví bookfayre.cz. Už se těším, až mi přijde…

 

One Response to “Několik novinek…”

  1. Syki Says:

    Doufám, že se ti kniha bude líbit a čtení ti půjde, ono to chce jenom cvik a nevzdávat se 🙂


Přidejte svůj komentář...

