Knižní útočiště elfího poutníka

Svět plný fantazie, příběhů a knih…

Posuď knihu podle obalu #04 Září 18, 2011

Filed under: Posuď knihu podle obalu — Ettelëa Dragons @ 12:21 pm
Tags: ,

Nedělní meme z dílny Syki. Úkolem je vybrat si obálku knihy, napsat k ní anotaci a poté ji libovolně zhodnotit.

 

Název: Trápení

Série: Sukuba

Díl: 1.

Autor: Richelle Mead

Nakladatelství: Domino

Rok vydání: 2011

Anotace: Sukuba je nadpřirozená bytost, která smí po libosti měnit podobu a jediným jejím úkolem je svádět. Zní to tak lákavě! Dívka může být, kým chce, její šatník je nevyčerpatelný a smrtelní muži by udělali cokoli pro její pouhý dotek. No, vlastně za to platí svou duší, ale proč zacházet do přílišných podrobností? Avšak život Georginy Kincaidové, sukuby ze Seattlu, není ani zdaleka tak exotický. Pracuje v knihkupectví a její šéf je poměrně nesnesitelný uťáplý chlap. Nesmrtelní přátelé si z ní nepřestávají dělat legraci kvůli jedné její dávné proměně. A nejhorší ze všeho je to, že si nemůže vyjít na rande, aniž by z dotyčného muže nevysála život. Ona by přitom dala všechno na světě za to, kdyby se směla dotknout slavného a neodolatelně krásného spisovatele Setha Mortensena! Snění o Sethovi však bude muset počkat, protože ve světě nadpřirozených bytostí se začíná dít cosi podivného… a velmi nebezpečného. Georgina se proti vlastní vůli stává aktérkou souboje mezi dobrem a zlem…

 

Můj názor na obálku: Tuto knihu jsem si nedávno pořídila, ale musím říct, že to byla právě obálka, která mě od ní dlouho odrazovala. nebyla by tak špatná, kdyby… nebyla tak komerční! Ano, obálka této knihy je jedna velká reklama a to se mi vůbec nelíbí. Nemám takové knihy ráda. Velké zlaté písmo, které až příliš vyčnívá a co je úplně nejhorší je to, že jmémo autorky je větší než samotný název knihy… No, nezbývá mi doufat, že obsahově je alespoň o něco lepší.

 

4 Responses to “Posuď knihu podle obalu #04”

  1. Syki Says:

    A já jsem se k té knize pořád ještě nedostala…

  2. Kelsí Says:

    Já jsem tuhle knihu už četla a abych řekla pravdu, obsahově je ještě horší než obálka…

  3. Melori Says:

    abych pravdu řekla, mně ta obálka přijde vážně zběsilá (nechci říkat hnusná, protože proti gustu…) a ani podle anotace mě to zrovna nezaujalo, přijde mi to jako blbost, ale budu se těšit na tvůj názor, až to přečteš


Přidejte svůj komentář...

