Knižní útočiště elfího poutníka

Svět plný fantazie, příběhů a knih…

Měsíční chvástačka – srpen Září 1, 2011

Filed under: Měsíční chvástačka,Uncategorized — Ettelëa Dragons @ 8:41 pm
Tags: ,

Opožděně, ale přece. Rozhodla jsem se do tohoto meme taky zapojit, pořádá ho Judit a jde o to, každý měsíc předvést knihy, které jste si:

  • koupili
  • dostali jako dárek
  • vyhráli
  • dostali ke zrecenzování

Takže, tady je přehled mých knih za srpen.

Koupeno

Červenec byl trochu bohatější, ale přesto jsem si i v srpnu udělala docela radost…


Hunger games #1 by Suzanne Collins

Hunger games #2 by Suzanne Collins

Eon #1 by Alison Goodman

Sukuba #1 by Richelle Mead


Vyhráno

Tento měsíc, ostatně jako většinou jsem žádnou knihu nevyhrála, i když jsem se do soutěží snažím co nejvíce zapojovat.


Jako dárek

Oj, taky nic. Většinou si knížky kupuju sama, takže…


Ke zrecenzování

Tento měsíc je pro mě velmi šťastný, neboť se mi podařilo navázat spolupráci s prvním nakladatelstvím a to s nakladatelstvím FRAGMENT. Tímto nakladatelství děkuji.

Percy Jackson #1 by Rick Riordan

Stefanovy deníky #1 by L. J. Smith

Tak, tohle byl můj knižní srpen…

 

6 Responses to “Měsíční chvástačka – srpen”

  1. Verush Says:

    Ty jsi ještě nečetla HG? Tak to se na to vrhni určitě co nejdřív… je to geniální série! A jsem zvědavá, co řekneš na Eona. Chtěla jsem si knihu pořídit, ale nějak mi nevyšly finance. Jinak Sukubu a Stefanovy deníky mám taky a Percyho Jacksona se chystím přečíst. 🙂

    • Ne, stydím se, ale HG jsem ještě nečetla… 🙂 Ale vrhnu se na to o víkendu a dost se těším. Eona jsem sice taky ještě nečetla, ale myslím, že se mi bude líbit, draci, to je rposzě moje a navíc japonská kultura – skvělá kombinace. Percyho dočítám a od Sukuby nevím moc, co čekat, ale na vše budou časem recenze, takže… 😀

  2. Lady McFly Says:

    Tys nečetla HG? :O .. Tak to jsi mezi knižními blogery úúplný outsider =D. Né, kecám. Já mám za sebou taky jenom první díl. Druhý už leží na poličce, jenom musím dočíst Když uvěříš, které čtu (z nedostatku času! na mou obranu =D) už přes týden. Jinak mám jenom jeden malý dotaz, který mě „terfil do nosu“ hned jak jsem HG viděla v sekci „koupeno“ – Proč sis ho kupovala, když píšeš pro Fragment a mohla by jsi je mít zadarmo? Knížky nejsou zrovna levné, proto mě tohle docela překvapilo =).

    • Můžu se pochlubit, že dnes jsem se do čtení HG dala a je to super počteníčko 🙂 Taky mi pak druhý díl už čeká na poličce, takže doufám, že za pár dnů budu moct říct, že už outsider nejsem.

      A proč jsem si je kupovala? Protože pro Fragment jsem začala psát teprve před nedávnem a tyto knihy jsem si kupovala hned začátkem měsíce. Ovšem třetí díl už si nechám poslat 🙂

  3. Lady McFly Says:

    Ach ták. Asi to nejlogičtější vysvětlení a mě nenapadne =D.
    To já pro Fragment píšu taky teprve měsíc(?). Ale jsou tam opravdu ochotní, komunikace skvělá, tak si nemůžu stěžovat =). Psala jsem i do jiných nakladatleství, odkud mi (krom Metafory a Zoner Pressu) přišla negativní odpověď. V některých případech se nakladatelství neozvala vůbec. Pro jistotu …

    • Souhlasím, nakladatelství Fragment je velice ochotné a je s nimi skvělá domluva. Také jsem kontaktovala i jiná nakladatelství, která odmítla. Teď se mi ještě ozval Zoner Press a Knižní klub. Knihy od Metafory mě příliš nezaujaly, ale nejsíše to také zkusím… Ale Fragment, Zoner Press a Knižní klub jsou takové tři hlavní nakladatelství…


Přidejte svůj komentář...

