Knižní útočiště elfího poutníka

Svět plný fantazie, příběhů a knih…

On My Wishlist #03 Srpen 20, 2011

Filed under: On My Wishlist — Ettelëa Dragons @ 9:29 pm
Tags: ,

Meme z dílny Book Chick City. Úkolem je představit několik nih, které bychom si přáli mít v knihovničce.


Abych pravdu řekla, tak jsem si v poslední době koupila množství knih, po kterých jsem toužila, ale knihy pořád vycházejí a vycházejí, že? Takže jsou tady stále nějaké, které bych si přála vlastnit. Když jsem dneska uvažovala, co mi v knihovně asi tak chybí, hned mě napaadla tato kniha:

Tuhle knížku bych si opravdu ráda přečetla, protože se na ni pěje jen samá chvála. Určitě vypadá zajímavě…

 

 

 

 

                                                                                               Bouře mečů, další             pokračování rozsáhlé ságy Píseň ledu a ohně. První část tohoto třetího dílu již mám doma, takže bude třeba i část druhá.

A dnešní poslední knihou, kterou bych si přála mít doma je Pán Prstenů Dvě věže. Tedy, ne že bychom ho doma neměli, ale za prvé je taťkův (v tátově knihovně) a za druhé jsem si zamilovala zrovna toto krásné vydání z nakladatelství Argo. Doma máme poněkud starší…

 

Přidejte svůj komentář...

