Knižní útočiště elfího poutníka

Svět plný fantazie, příběhů a knih…

The last sentence (#01) Srpen 9, 2011

Filed under: The last sentence — Ettelëa Dragons @ 12:23 am
Tags: ,

Uf, snažila jsem se to stihnout, přesto jsem to nestihla úplně přesně. Ale tak, snad mi bude odpuštěno, úterý je teprve pár minut a já bych toto meme nerada propásla. Pořádá ho VeEee a jde o to, napsat poslední přečtenou větu v knize, kterou pávě čtete, než jste šli psát toto meme. Takže, tady je:

 

Název: Les rukou a zubů

Autor: Carrie Ryanová

 

Otočím se ke vsi, za zády mi rachotí Gabriela lomcující plotem a já spěchám do vesnice pro ochránce.

 

2 Responses to “The last sentence (#01)”

  1. Leyla Says:

    🙂 Obálka té knížky mě hned zaujala ^^ 🙂 Btw. dala by jsi mi nějaký kontakt na tebe?? Icq, face, meil, skype?? Potřebovala bych od tebe radu,..


Přidejte svůj komentář...

