Knižní útočiště elfího poutníka

Svět plný fantazie, příběhů a knih…

On my wishlist (#01) – Hunger games Srpen 6, 2011

Filed under: On My Wishlist — Ettelëa Dragons @ 10:00 am
Tags: ,

A máme tady sobotu a s ní další meme, tentokrát pořádané Book Chick City s názvem  On My Wishlist.

Jde o to, každý týden představit několik knih (ať už dávno vyšlých, nově vyšlých, či dosud nevydaných), které bychom chtěli mít doma. Pro dnešek jsem si vybrala Hunger games.

Tyto knihy začaly sice vycházet už minulý rok, ale já jsem jim nijak zvlášť nevěnovala pozornost a to byla chyba. Na jaře tohoto roku vyšel poslední díl trilogie s názvem Síla vzdoru. Nevím, proč až teď, ale knihy mě zaujaly, proto bych je ráda měla ve své knihovně a snad se mi to i podaří….

 

Přidejte svůj komentář...

