Knižní útočiště elfího poutníka

Svět plný fantazie, příběhů a knih…

Plout na vlnách podivna – Tim Powers (recenze) Srpen 2, 2011

Filed under: Přečteno... — Ettelëa Dragons @ 1:59 pm
Tags:


Autor: Tim Powers

Překlad: Jiří Engliš

Rok vydání: 2007

Nakladatelství: Laser

 


Anotace: Syn potulného loutkaře se dostane na palubu lodě obávaného pirátského kapitána Černovouse a jako nová posila navýsost podivné posádky je svědkem každodenního využívání voodoo magie, zúčastní se dobrodružné výpravy za bájnou Fontánou mládí a samozřejmě se pokusí i o záchranu milované Beth ze spárů jejího zlotřilého otce.

 

Děj: Vše se točí okolo mladého muže – syna potulného loutkaře – který se náhodou dostane mezi piráty a je tak vržen do nebezpečného světa, kde vládne stará magie voodoo a kde mrtví stále chodí. Dostane se na palubu Černovouse, který touží dostat se k Fontáně mládí. Po jeho boku stojí Hurwood, který zase sleduje své vlastní cíle a touží získat zpět ze světa mrvých svou zesnulou ženu. Má mu v tom nedobrovolně pomoci jeho dcera Beth, do které se náš hlavní hrdina samozřejmě zamiluje a snaží se jí před jejím otcem ochránit. John – jak se hlavní hrdina jmenuje – tak musí přežít mezi nebezpečnou cháskou pirátů, ubránit se anglickému námořnictvu, které po něm, jako po pirátovi jde, zachránit svou milovanou a ještě k tomu musí porazit svého strýce a získat tak majetek, který by měl náležet jeho otci, kdyby nezemřel


Můj názor: Anotace knihy mě dost zaujala a natěšila mě na příběh samotný. Jenomže po přečtení bych řekla, že kniha není zas až tak dobrá, jak slibuje anotace. Byly tam zajímavé a napínavé chvilky, zejména konec je velkým plus, ale taky tam byly chvilky slabší. Asi mi taky příliš nesedl styl, jakým je kniha psaná. Ale každopádně jsem ráda, že jsem si ji přečetla a s klidem ji můžu doporučit dál, tedy pokud máte rádi piráty a vytrvalost číst…


Hodnocení: 6,5/10

 

————————-

Odkaz

 

5 Responses to “Plout na vlnách podivna – Tim Powers (recenze)”

  1. Leyla Says:

    Jej, tak tohle by mě vůbec nezaujalo… piráty?? Proč jsem si hned vzpomněla na piráty z karibiku?? xD O:) Nejmenuje se podobně i nějaký film?? Na vlnáh podivna nebo tak nějak.. 🙂

  2. Vivienne Says:

    Tak jsem tě tu našla 🙂

    Jinak napadlo mě to samé jako Leylu 🙂

  3. […] Plout na vlnách podivna – Tim Powers […]


Přidejte svůj komentář...

