Knižní útočiště elfího poutníka

Svět plný fantazie, příběhů a knih…

Čtyři poslední věci Červenec 31, 2011

Filed under: Očekávám... — Ettelëa Dragons @ 12:47 pm
Tags: ,

A je tady první příspěvek do rubriky s názvem – „Očekávám“. V rubrice budu uvádět knihy, na které se těším a které očekávám. Začnu knihou s názvem Čtyři poslední věci, což je už druhý díl chystané trilogie od Paula Hoffmana. První díl s názvem Levá ruka Boží mám už nějakou dobu doma, ale zatím jsem se nějak nedostala k jeho přečtení. Kniha mě nějak nezaujala, ale plánuju ji přečíst. Druhý díl si koupím spíš ze zvědavosti a proto, aby mi nechyběl do série, ale moc nadějí mu nedávám. Uvidíme…

Autor: Paul Hoffman

Série: Levá ruka Boží

Díl: 2.

Nakladatelství: Knižní klub

Vyjde: 9.8. 2011

Anotace: Po zradě a nuceném návratu do svatyně vykupitelů se Thomas Cale od lorda vojevůdce dozví, že lidstvo musí být zničeno: je to jediná možnost, jak napravit největší Boží omyl. Cale se se svou rolí levé ruky Boží, anděla smrti, zdánlivě smiřuje. Má na dosah absolutní moc – hrůzyplný náboženský zápal a vojenská síla vykupitelů jsou pro něj zbraní, již ovládá stejně mistrovsky, jako kdysi zacházel s nožem. Apokalypsa je patrně v jeho rukou – Calova duše je však mnohem nepochopitelnější a nevyzpytatelnější, než lze tušit.

————————-

Odkaz

 

One Response to “Čtyři poslední věci”

  1. Lorett Says:

    já jsem levou ruku boží četla a naprosto mě uchvátila. zamilovala jsem si thomase cale a už strašně dlouhou dobu jsem se těšila na vydání druhého dílu, který teď čtu, avšak stále nevím, co si o něm myslet. myslím s, že to bude taková přechodná knížka, kde se bude muset hodně věcí vysvětlit, aby a závěrečná dostala pořádný říz…


Přidejte svůj komentář...

